måndag 27 april 2009

Tiddelipom!

Igår hade jag besök av faster och Classe. Dom ringde och sa att dom var knarte-sjuka. Det är en ganska vanlig åkomma och drabbade behöver givetvis vård omgående! Så dom tog med en påse kanelbullar och kom genast. Mycket klokt beslut i en sån akut situation!
Dom fick bota sin sjuka och jag fick mumsa kanelbulle!


Jag hade massor att berätta och visa. Dom fick gunga mej läääänge och jag berättade en massa saker. Bland annat talade jag om hur ugglor och traktorer låter. Ni läser väl min meritlista här på höger sida? Jag kan härma en uggla! Hoo-hoooooo! Varje kväll läser vi en av mina favoritböcker och i den finns en uggla. Jag skyndar mej att bläddra till den sidan, spottar ut nappen och hoooar så mycket och så högt jag bara kan.. På bilden läser vi just den boken.


Jag visade faster min favoritsida på nätet också. Babblarna, den har Ni väl kollat in? Jag hälsar på hos babblarna. Den sista som säger dada dadaaaa är bäst. Kan härma honom också.

Jag kan härma mamma och pappa också.... Då säger jag "nä nä nä nä nä"

2 kommentarer:

Bente og Farfar sa...

Hei på deg din lille datanerd, ser du er inne på bloggen og oppdaterer.
Hvordan gikk det med deg og farsan når dere var alene forrige uke? Bra kan jeg vel tenke meg.
Klem fra Bente og Farfar

farmor sa...

Hej! Dina datakunskaper har du väl fått från Classe? kan jag tänka mej.Kul för honom att han har nåt att lära ut.