söndag 5 april 2009

Oj oj oj..



Jag har firat min 1-årsdag hela helgen och det tar på krafterna... Jag drömde och höll igång hela natten som var och idag har jag fått ännu mera leksaker! Det är så roligt att jag går helt over styr! Jag brummar och tjoar varenda vakna minut! Tiddelipom!


Jag har fått så mycket fint att Ni kan aldrig tro det. Jag har fått jättefina böcker med bilar, jag har fått kläder, massa duplo, ett garage i 3 våningar, foppa-tofflor, bok med sånger, cd'er med svängiga sånger, en superbra gunga som jag snart ska prova ute och ännu mera fina saker! Ojojojojoj!


Jag fick även testa att äta tårta på egen hand och dom sjöng nån konstig sång för mej. Jag tror den blev typ 4 stämd eller nåt. Ja det var en väldans massa uppvaktning.

Tillslut denna helg vill jag skicka tusen goa kramar till Liv som gjorde den superfina tårtan med Bamse på! Jag tyckte den var toppen även om jag inte åt så mycket (funkade fint att kladda med och jag luktade tårta sen sa dom..).

7 kommentarer:

Classe sa...

att du är go du knarten.
Nästa gång jag kommer så ska jag ta fram de blåa bollarna i den nedre sköffen direkt.
Gula, Gröna och röda var helt fel färg för dig.

Linnèa sa...

Å... Fylla år låter ju som en jättefiffig grej! Vilken fantastiskt fin tårta och så mycke fint du fått! Imorn kommer det en liten överraskning från mig!

Bente og Farfar sa...

Hei Johan, gratulerer så mye med ettårsdagen. Forstår det har tatt på med feiringa i helga så du sover vel litt lenger i dag kan jeg tenke meg.
Det ver synd vi ikke fikk kommet i bursdagen din, men Bente og jeg får vel lov å komme på etterpå-kalas eller hur? En liten trøst vi var først ute og gratta deg på bloggen din da.
Bamseklem fra Bente og Farfar

farmor sa...

GRATTIS! och kram

Faster sa...

HIPP HIPP HURRA!!
Du börjar bli stor ida'

Många grattis kramar från Faster!

Classe sa...

Grattis på födelse dagen knarten.

Linnèas mormor sa...

Hej på dig Knarten!
Vill så gärna få gratta dig på din födelsedag och önska dig all lycka till i framtiden!
Vi skickar en liten present med pappa`n din idag, för det har Linnèa sagt att du förtjänar;-)
Ha en bra dag!!!