lördag 11 april 2009

Hej alla påskkärringar!

Idag har jag varit på besök hos gammelfarfar på Römskogen! Jag satt nästan helt still...........i 20 sekunder. Det var direkt när vi kom. Då va jag nyvaken men sen fick jag eld i baken. Det var en j.....drans massa nej nej neeeej sen kan jag berätta för Er kära läsare. Jag får inte grejsa med och kolla in det ja vill.. Typisk.

Sen tog vi med farmor hem. Jag tror hon fick middag. Jag somnade pga all frisk luft som jag blev pådyvlad. Går inte att undvika att bli trött när man är ute. Innan dess passade jag på att gunga och gunga och gunga! Tog även en närmare titt på skottkärran och dess innehåll. Full av praslande lööööv! Hihihihi!

Den snälla gamla granntanten kom med påskbrev till mej! Nästa år ska jag och mamma slänga påskbrev till henne!

Tjohejfallera!

Inga kommentarer: