torsdag 16 april 2009

Jag har skor,


.....flera stycken faktisk. Och jag gillar dom! Tycker om att kolla på dom och grejsa med dom.


Första raden framifrån från vänster:

Blå: Detta är mina allra första skor. Jag hade dom på min namnfest. Då va jag inte så medveten om dom men dom är helt ok.
Gula: Ärvda från mina kusiner. Dom är också ok. Även om jag nån gång har protesterat mot dom... Har inte hunnit använda dom så mycket.


Andra raden från vänster:
Pirat-tofflorna: Jag har använd dessa som skor till och från. Dom är tuffa och väldigt varma. Jag blir svettig på fötterna..
Joggingskorna: Dom är jättebra och lätta att sätta på och ta av. Dessutom är dom snygga!
Sandalerna: Dom har jag inomhus än så länge. Bättre än tofflorna för dom är av naturliga orsaker luftiga!! Jag ska liksom lära mej att stå på hela foten och inte bara på tå. Men det går fint att stå på tå med dom på också!!


Längst bak från vänster:
Mina läderkängor: Dom är genomtuffa och jag har haft dom på mej mycket! Tycker om att tugga lite på dom också.. Sitter bra på fossingen.
Vinterkängorna: Pappa har köpt dom till mej och jag har haft dom i vinter när det har varit kallt! Perfekt! Goa och varma.


Och tro nu inte att jag är en sko-fettischist (tror jag vet va det är... uhumm..) för det är jag inte. Det är bättre med skor än med tossor för dom kan jag inte låta bli att dra av säger mamma. Sådetså!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag äääälskar dom gula :-D