söndag 19 april 2009

Massa frisk luft!

Idag har jag varit hos Farfar och Bente och vi var ute hela tiden. Jag kollade upp nästan varenda liten plätt av gräsmattan! Fick mat ute, däribland grillkorv och det va så mumsigt! Jag fick hojta och morra till pappa för att han skulle mata mej korv snabbt som busen! Den var ljuvligt god! Ni får gärna ge mej det nästa gång jag kommer också! Och vet Ni? Jag fick ännu flera födelsedagspresenter! En verktygslåda och grejsaker bl.a en lastbil att köra med ute! Hurra hurra!
Jag somnade i bilen när vi åkte hem och vakna inte när vi va hemma ens... Zzzzzzzz skönt med massa frisk luft.


Har jag förresten berättat att jag har en alldeles egen fjärris i pappas bil? JAG styr bilen med den... fast jag bruker sätta den på auto för då kan jag slappna av......

Inga kommentarer: