lördag 25 april 2009

Ojojoj igen

Ja jag säger bara ojojoj igen. Idag har jag varit med om både det ena och det andra ska Ni veta!

Gick ut hårt i morse kl 05.45 och sen ökade jag (ok då, jag hade en temporär blackout på förmiddagen men det behöver ingen veta..)

Efter lunchen (som förövrigt va ganska smaskig, det var köttfärssås och pasta, mammas mat är faktisk god, det var en liten utspårning jaja) åkte vi till mina kusiner och hälsade på. Jag hade ju laddat hela förmiddagen så det var full fart från första sekund.

Jag har provsuttit crosscarten, hoppat på studsmattan, grejsat med traktorer och ätit ljuvliga kakor... ja jag säger bara ojojoj. Pust.. Jag blev lite sliten till slut och alla trodde att jag skulle sova i bilen hem, men dom tog gruvligt fel. Jag skulle ju bara vila lite och nog blir jag skickligare för varje dag som går. Skickligare på att inte falla för frestelsen att somna! Hahahahaha jag skrattar nästan ihjäl mej inombords!! En lång promenad funkade heller inte så jag klarade mej ändä tills jag skulle natta. Nöjd och belåten gosade jag ner mej i min renbäddade säng och somnade bums.


Före kvällsgröten var jag tvungen att sysselsätta mej för att inte dåsa till i mammas knä och då testade jag att krypa upp i lådan med briotåg-grejer. Att ta sej upp i lådan var inga problem. Det testade jag flera gånger. Men jag fick kalla på assistans för att ta mej ur ungefär lika många gånger...

1 kommentar:

Classe sa...

Hej Knarten
Det är bra att du håller igång mor och far på môran.
Du är go du.