tisdag 14 april 2009

Mera brum-aktiviteter


Jag älskar allt som brummar. Bilar brummar. Men det enda som gills är att köra. Att sitta bredvid och bara åka med är inte lika kul. Och jag vet att om man ska backa bilen så måste man kolla i spegeln och akta sej för att köra på nån. Mitt tips för att hålla tungan stadigt på plats i munnen är att man med fördel kan använda napp.



Ser Ni vad jag har på min jacka? Det är nåt med nåt barnprogram som pappa gillar. Jag har aldrig sett det men det kanske kommer i repris.


Igår var jag hos farmor hela dagen. Pappa va med han också men jag vet inte va han pysslade med. Mamma gjorde nåt hemma i köket. Det såg nämligen annorlunda ut när jag kom hem. Undrar va det är som händer... Ja jag får nog veta så småningom. Just det är jag inte så hemskt intresserad av....

2 kommentarer:

Bente og Farfar sa...

Hei på deg ettåringen, sender deg en liten hilsen før jeg vender nesen hjem igjen, helikoptret kommer om en time så det er bare frid og frøyd nå.
Da sees vi om en liten stund.

Anonym sa...

Vad skojsigt det ser ut! Du verkar va mycket för allt som brummar du :-)