onsdag 8 april 2009

Jag har fått

..flera presenter! Igår när jag kom hem från simkurs (det var jättekul att va med pappa och jag slapp tjejerna i duschen som bara vill ta min tvål eller min napp...) låg det ett paket i brevlådan!

Det passade bra för jag va nyvaken och lite pömsig så när jag fick se paketet blev jag riktigt uppåt! Det var från Linnéa. Hon hade gjort ett fint kuvert och ett jättefint kort till mej och i paketet låg en t-shirt som det står ÖVNINGSGÅR på. hihihiii.. Ni ska få se den när jag tar den på mej! Kram och tack Linnéa! Du är gullig du!
Hon har förresten en egen blogg.



Sen när pappa kom hem så hade han med sig ännu flera presenter!! Hoho! Jag måste ha gjort nånting rätt iallafall :-)

Han hade med sig paket från Linnéas mormor och reservmorfar! Det var en Duplo-traktor och det var perfekt. Bra med allt jag kan köra på hjul.. brrrrrrrummmmm! Brum! Jag och pappa byggde upp Byggare Bobs lantgård igår kväll när mamma va på träning. Jag är hjärnan bak gården såklart. Pappa bara hjälper till med byggandet. Det blev väldigt bra. Ni kan se den tuffa traktorn mellan uthusen och boningshuset. Tusen tack! Stor kram från mej!!


Pappa hade också köpt en ratt till min vagn!! Ännu mera brum brum!

Inga kommentarer: