torsdag 23 april 2009

Full fart dagen lång!

Här hemma med pappa är det full fart hela dagen!
I tisdags badade vi och det gick så bra så. Jag dök och härjade som vanligt och det var lugnt och stilla i duschen!


Igår var vi hos farmor och hjälpte henne med ved. Jag kapade och klöv medans pappa låg på gräsmattan....


Jag får mat och det är allmänt livat på torpet! Får massa frisk luft och blir brun i ansiktet. Jag har åkt skottkärra, kollat på en stoooor traktor som va här på besök (fick även provsitta i hytten... uhuuu den va så stor!!), jag har kört bil och jag har lekt! Idag har vi varit på affärn och handlat.


Jag kör traktor inne också..

Man kan bli väldigt trött också.. Det är förrädiskt lätt att somna i bilen och det sker helt mot min vilja....

1 kommentar:

Bente og farfar sa...

Hei knærten.
Ser ut som du og farsan har nok å gjøre...Han holder vel ut en dag til,i ditt tempo .:-)Når du er ferdig med vedhogging,trenger vi hjelp med maling.Puh for en jobb.Nå er vi ferdige med garasjen...
Flekkig klem fra Bente og farfar.