tisdag 7 april 2009

Idag är det!!

Jag fyller äntligen 1 år!
Tack för alla kommentarer och fina presenter! Tänk va snälla alla är!

Det är bild på mej i tidningen idag också! hihihi! ..men tyvärr kom inte min hälsning i radion med.. buhu. Jag önskade mej en sång av Astrid Lindgren. Vi får prova igen i morgon.

Igår testade jag nya fina gungan ute! Ni ska få se en videosnutt senare om morsan kan hjälpa mej lite.
Nu ska vi på simkurs och pappa ska va med! Hurra hurra!
Jag ska ju bada med pappa varannan vecka nu när mamma ska börja jobba.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Johan.
Gratulerer så mye med 1-årsdagen!!
Kos i fra Bestemor.

Carina sa...

GRATTIS på din 1-års dag, hoppas du fått många paket.
Felicia i Östervall

Linnéa sa...

Grattis på födelsedagen! Stora grabben! Kram

Classe sa...

du knarten kan din pappa bada?
Har aldrig sett han i kortbyxor.
Han kanske har köpt sig ett par speedo så han blir riktigt snabb i bassängen.......

Knartens lillasyster sa...

Jag och pappa har varit på simhallen flera gånger serru. Men inte har vi sett dej inte..

Clase sa...

jamen jag frågade ju om du skulle med till Askimbadet men det ville du inte.