lördag 18 april 2009

Det går runt det går runt

en evighetsmaskin?? Ja inte vet jag... men jag har just upptäckt att det snurrar runt därinne och det finns knappar att trycka på och några att vrida på... hmm..


Sammanfattningsvis (ifall Ni undrar) så har jag inte haft nån bra vecka. Det har kommit en ny tand och jag har överlag känt mej ..tja.. mammig.. fast hon förstår mej inte. Jag vill sitta på hennes arm och jag vill inte sitta på hennes arm. Jag är trött men jag vill inte sova på dagen och jag tycker inte om hennes köksmaskiner och jag får inte stå vid spisen där hon är och allt är bara nej nej nej... Ja överlag så har det varit en frustrerande vecka. Vi har hållit oss hemma och tagit det ganska lungt. Jag har inte tålamod att sitta i bilen heller. Det som varit bra är dock att vi har varit mycket ute och vi gungat. Matlusten har också varit bra (till skillnad mot förrförra veckan..).


En bild säger mer än tusen ord...


2 kommentarer:

Faster Mona sa...

Hej Knarten!
Vi får hoppas att veckan som kommer blir bättre.
Pappa skulle väl vara hemma med dig till veckan?!?

Förresten så kan jag inte följa med och bada denna veckan...
Men det går nog bra ändå :)

Linnéa sa...

Staaaaackars lille Knarten....! DET fejset säger jag bara :-) SÅ SÖT!