måndag 30 mars 2009

Undersökningsplikt!

Knartar har nånting som heter undersökningsplikt. Knartebalken är en sak men vi har också förpliktelser/skyldigheter. Undersökningsplikten är en sådan. Just nu kör jag hårt på den punkten. Inredningsstilen här hemma hos oss börjar i mitt tycke bli lite för minimalistisk... Jag upptäckte tidigare idag en smart grej. Jag kunde ta mig upp på en trädunk med tidningar och därifrån resa mej och tjofallerej! Jag nådde allt i fönstret och allt på bordet bredvid! Men säg den lycka som varar. Jag kunde inte hålla tillbaka min bubblande ljudliga entusiasm och blev ganska snart nerplockad av mamma. Sen försvann den trädunken....






På bilden ovanför utövar jag mina plikter på en kundvagn (istället för att äta lunchen som mamma försöker ge mig..)

1 kommentar:

Farfar sa...

Hei Johan!
Når Bente og jeg kommer neste gang, etter jeg har vert på jobb, så kan vi kjøpe en liten gardintrapp så du kan nå opp til fønstret og til hyllene med det roliga på. Men det er vel best du spør mamma om det er noen god ide først. Bente og jeg ønsker deg en fin bursdagsfeiring, men fira med måte.
Bamsekram fra Bente og Farfar