söndag 8 mars 2009

Snart snart

Ja så har jag fyllt 11 månader. Snart blir jag 1 år!


Som en följd av detta tvingas jag äta mer och mer på egen hand. Jag föredrar dock att matas då detta helt klart är mest bekvämt. Då kan jag ju pyssla med annat under tiden och slipper slitet med att försöka få dessa små, halkiga och totalt omöjliga bitar in i munnen..

Här kämpar jag med bitar av äpple. Gott är det men hjälp vilket slit för dessa små godsaker..


Fast när jag lyckas kan jag kosta på mej ett smil....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjipp på dej Knarten!
Vänta bara tills du ska börja äta spaghetti själv ;) Det är inte lätt det!

Anonym sa...

Hej Knarten vilken underbar blogg du har och vilken härlig kille du verkar vara.
Vill bara säga att jag tror på dig och att du kommer bli en hejare på att äta om du brås på din kusin.
Jag brukade nämligen stå och vänta på min pojk Gabriel när han kom från skolan samtidigt som din kusin och varje dag skrek hon på långt håll och talade om vilken GO MAT de fått på skolan.
Lycka till med träningen från Anita