tisdag 10 mars 2009

Farfar och jag badade idag!

Jag är riktigt skeptisk om dagen...och det är länge sen jag har sett farfar och badtanten gillar jag heller inte.. Jag är eventuellt lite mammas gosse numera. Eventuellt! Inte alltid.
Jag och pappa var ensamma hemma hela lördagen och sen dess är jag även lite pappig men där går gränsen. Badtanten är inte min mamma.. buhu.

Badande va ok men inte mer. Jag gillar bättre att smyga runt i omklädningsrummet och kolla in alla andra och deras grejer. En tjej tog min napp men lämnade tillbaka den. Jag fick inte för mej att säga nåt. Mamma säger att det är så det är med tjejer. Dom är krävande förstår jag...

Hursomhelst var humöret bättre när vi fikade sen. Jag gjorde hyss mot farfar... Det ska vi skriva upp i den blå boken. Kul att du va med farfar!

Tiddelipom!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du Knarten kunde farfar simma?
Han kanske är en badkruka så han satt på kanten och tittade på dig istället för att bada.

Anonym sa...

Hei knerten og takk for en herlig halvtime i basenget med deg, tur ikke Classe var der for da skulle han fått badat som aldrig før. Du kan si til mamma hun ikke trenger å skrive opp deg i hyss-boken, det var jo mitt eget fel det ble så der.
Hei sveis på deg