tisdag 17 mars 2009

Jul igen???



Hej alla glada! Ute skiner solen och jag skiner jag också. Men säg mej en sak, är det snart jul igen? Mamma gnolar ju på julsånger titt som tätt och nu har jag fått på pepparkaksdräkten igen...? Har inte sett några paket och ingen julgran heller men nog undrar jag..

Den är skön att ha på och jag slipper ha strumpor på och resår som klämmer på min goa mage men törs jag verkligen ha den på mej när vi ska till affärn och handla sen? Alla damerna där kommer tycka jag är urgullig och vilja kosa på mej och det vill jag INTE! Jag är tuff... Kan man vara tuff och gullig på samma gång? Inser att båda delarna kan ha sina fördelar. Beror lite på situationen bara.


Hmm får fundera lite på saken..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, ja man måste ju ha användning för alla kläder våra mammor köper :-)

1000 tack för presenten. Den va SÅ fin!

Kram Linnéa

Anonym sa...

Hej Knarten!
Jaha, ligger mamma efter i tvättningen?? Hon kan ju inte ha tvättat sen nån gång strax efter nyår...
Hoppas att du får några nya och rena kläder på din födelsedag!