fredag 20 mars 2009

Suck..

Igår råkade jag ut för flera mindre lustiga saker. På förmiddagen fastnade jag med huvudet inne i det stora skåpet. Jag vägrar böja på knäna för ramlar jag ner och då kan jag slå mej (det har jag gjort förut) och jag kan inte luta mej bakåt för då ramlar jag på rumpan (det kan också göra ont). Alltså blir jag stående med huvudet inklämd under hyllplanet över och ropar på hjälp. Vad tror ni mamma gör då? Jodasådäså, hon tar fram kameran och tar en bild av mej innan hon hjälper sin förstfödda enastående och alldeles otroligt utomordentligt snälla son... Grr...

Kolla så skämmigt det ser ut...

Jag har mina dvd-filmer där inne i skåpet och det var dom jag skulle kolla in.


Senare satte hon på mej kalsonger. Snygga så vid första anblicken men det står ÄLSKLING på rumpan (töntvarning) och jag föredrar att ha dom innanför långkalsongerna. Vilken dag. Suck säger jag bara..

Det är faster Mona som har köpt kallingarna. Tusen tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är go du Knarten.
Säg till dina föräldrar att köpa hockey skydd till dig så kan du ramla på utan att det gör ont.