onsdag 4 mars 2009

Dragning!!


Japp! Då har vi haft dragning. Alla deltagare hade även denna gång en lapp vardera med sitt namn på (ifall Classe undrar över detta även denna gång....) Höll på med kvällsgröten samtidigt som vi hade dragning därav haklappen.


Och vinnaren blev...

*


*
*
*
*
*
*
*
Trum-trum trum
virvel
*
*
*
*
*
Ta-da!



Linnéa!!!


Du ska få en present av mej. Har inte riktigt klurat ut vad men det blir nog bra!

Det rätta alternativet hade bara kusin vitamin gissat. Jag stod upp och skakade galler för glatta livet! Mamma hörde att det dundrade och det var därför hon kom upp. Jag hade inga som helst planer på att sova..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Knarten.
Jag hade otur igen.

Grattis Linnéa

Anonym sa...

Grattis till mig!!!!

Första gången i mitt liv som jag vinner något ;-)

Kram