onsdag 25 mars 2009

Livet är härligt!



Jag har varit på strålande humör idag också! Jag och mamma var i Ch-berg och handlade och jag skrålade som en salongsberusad miljöpartist på grönbete..... (hahahahahaaa). Tjoade och stojade så att folk vände sej om för att kolla på mej.... Mamma kände sej visst lite ut-tittad.. Det var lång kö till kassan på Maxi-mat men som tur va det flera skojiga tanter som jag charmade i sank! Dom undra om jag alltid va lika snäll och go och om hur gammal jag var och jag vinkade och skrattade till den stora guldmedaljen. Jag var verkligen i mitt esse och publiken gjorde stående ovationer! Hade den blå overallen med hjärta på (som mamma gjort till sin lilla guttebass) och det gjorde nog sitt till att göra mej bedårande oemotståndlig! Fniss..


När jag kom hem så fick jag byta om till den goa pepparkaksdräkten (pga av en liten olycka..) och sen somnade jag på mammas arm när vi satt och kosa lite. Pappa tog tydligen en bild på just det. Det blir iallafall inget skrivet i den blå boken när jag sover..

Inga kommentarer: