måndag 9 mars 2009

Dagens aktiviteter

Idag har energindepån varit välfylld nästan hela dagen! Full av nya ideer och upptäckter.

Vad jag än gör vill jag helst stå upp, vilket försatte mej i en lite svår sits idag. Hade problem att ta mej ur den här lådan igen... Fick ropa på hjälp och mamma kom till undsättning. Fast först va hon förstås tvungen att ta en bild.. Typisk.

Men jag har en kusligt snygg rumpa eller hur?? Och vilka snygga ben! Uhuu..


Jag skickade även en bild av mej (såklart) till radion efter frukost idag!! Hahaha det va kul!
http://www.sr.se/cgi-bin/varmland/program/amnessida.asp?programid=2153&grupp=6608


Vidare tränar jag på att ta mej upp trappan. Pappa har köpt grind att ha nere i trappan idag så det är bäst att skynda sej på med träningen (har redan en där uppe..). Det är egentligen inte särskilt svårt. Bara att ta ett steg i taget liksom..

5 kommentarer:

Anonym sa...

din rumpa liknar jenifer lopez rumpa! men du fick din gratis, hon har betalat dyrt för sin ;)

Anonym sa...

man kan tro att du har en sköldpadda i byxorna.

Knartens lillasyster sa...

dä ä blöja mi... hmm dä begriper ni väl..

Anonym sa...

Ok ser ut som den är full.

Anonym sa...

Iiiiiiihihi jag diggar verkligen bilden med rumpestumpen.

Mamma skrattade jättehögt! :-D