måndag 16 mars 2009

Tja

det är inte så förfärligt mycket att rapportera om just nu. Helgen har varit lugn.
Lördag var vi en tur hos faster Mona och "farbror" Classe och det var väldigt ok!. Jag bestämde mej för att inte va lika skeptisk som sist.. och tänk va mycket jag upptäckte! Dom har flera rum i den där lägenheten! Jag kollade runt lite och hittade en stereo som sto i precis lagom höjd för mej och det va så många knappar på den!!!! Ohooo! Ja det va så många så jag kan inte räkna dom. Den höll mej sysselsatt länge och väl.

Har inte gjort några hyss på hela helgen.

Igår va vi hemma och slappade. Jag gick en tur med vagnen (eller om det va tvärtom..?) och fick/va tvungen att ha solglasögon på. Coolt men.. jag vet inte om jag gillar dom.
Däremot gillar jag Ole Ivars ifall nån missat det! hihi!

Inga kommentarer: