fredag 6 mars 2009

Ok, jag erkänner..

..jag kan vara lite kinkig ibland. Inte ofta men ibland.. Dessutom är jag rätt mammig nu för tiden. Jag anser att mamma bör hålla sej inom en radie på högst en meter från mej. Om inte så klänger jag mej fast i hennes byxben. Ja, jag erkänner att det stundvis är så....kan inte rå för det. Och det är inte kul när hon går från mej i köket till badrummet osv.. Då vrålar jag rakt ut. Så därav tillkommer följande tillägg till knartebalken:
- Knartens Mamma får ej vika från Knartens sida! Undantag kan medges då pappa är närvarande.


Dessutom vill jag inte ha gula sko på mej. Jag bröt ihop helt när dom satte på mej dessa töntiga skor för att jag, som dom sa, skulle få fäste i frånsparket. Fnys! Jag vill INTE!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

sudda sudda sudda sudda bort din sura min!
:D

Anonym sa...

Hihi.... Jag har gått in för att vara den mest jobbiga lilla bebisen idag...!! Har lyckats skapligt ;-)

Nice shoes!!!!

Anonym sa...

Hej Knarten

Nu är det bara en månad kvar till din första födelsedag.

Då kommer jag och hälsar på dig.