söndag 24 maj 2009

Toppendag!

Igår va det en riktig toppendag! Jag va ute hela dagen från 9 på morgonen till nästan 7 på kvällen! Jag både sov och åt ute och det är så härligt! Ville inte gå in på kvällen heller men jag gav med mej... Slevade in hela grötfatet och tog kvällen pang bums! Fastän jag hade sovit sammanlagt 3 timmar under dagen..

Lärde mej dock en sak igår. Jag ska akta mej väldigt noga för att följa med pappa på fyrhjulingen när jag känner mej lite seg... Somnade för tredje dagen i rad sittande framför pappa... Morr.. sen vaknade jag i garaget. Typisk. (ok, det var gott med en liten tupplur... jag erkänner)

Det var en traktor hos grannen igår och jag och pappa susade dit och kollade in den. Den hade kärra och timmerkran.. ohooooo...... brum brum brum sa den (och jag med). Jag tänkte på den när jag vaknade i morse och fortsatte öva på brummande. Börjar bli rätt bra på det faktisk.

Hur har Er helg varit så långt??

Inga kommentarer: