torsdag 21 maj 2009

En kort uppdatering av läget

Igår var jag och pappa hos gammelfarfar och hälsade på. Han tycker jag har blivit stor! Jag tycker han är ganska stor också. Lång och gammal till på köpet.... Så stor och så gammal ska jag nog bli. Fast kanske lite mera fartig och fräsig...





Det är ju jag och pappa som är hemma denna veckan och vi tar det lugnt och leker och gungar gang-gang. Sen tar vi några turer på fyrhjulingen.


Idag har farmor varit här på förmiddagen, sen var faster här på eftermiddagen. Det är ju så roligt när det dyker upp nån som jag inte ser varje dag.



Även idag tog jag och pappa en tur på fyrhjulingen medans mamma och faster tjattrade. Jag fick säga åt pappa att ta över styret och köra för jag blev så olidligt trött och alla vet att man inte ska köra när man är trött eller hur....


Morsan tycker jag är söt när jag sover. Jag är ju ALLTID söt! Hrmpf...

Den röda spaden är min favorit spade. Den har jag till och med haft med mej på badhuset (inte i bassängen då) och jag har den oftast vid bordet när jag äter. Har haft med till stan också.. Den är fin.

Inga kommentarer: