tisdag 26 maj 2009

Hjälp mej någon...

Jag har sagt det förut men jag måste bara få säga det igen. Det blir liksom så uppenbart ibland....
Mina föräldrar har något allvarligt konstruktionsfel, det fattas både spik och skruv, dom har inte alla hästar hemma, det är inte plogat ända fram, dom var bortresta när begåvningsreserven delades ut eller kalla det va Ni vill. Dom är inte kloka.

Nu har jag sovit 2 nätter i en resesäng, BREDVID min egen säng..... Varför säger jag bara??? Jag är inte bortrest (det är väl därför det kallas resesäng) och jag ska inte resa bort. Ska inte sova borta förrän jag blir 20 år minst.......

Hjälp mej säger jag bara.. eller ska jag säga hjälp morsan och farsan kanske...

3 kommentarer:

farmor sa...

din mamma och pappa vill att du ska bli van din resesäng, den ska du ha med dej när du ska sova hos mej.Hoppas att det blir snart.

Knartens lillasyster sa...

Vaddå snart..?? Det blir om typ 19 år...

farmor sa...

dina föräldrar blir kanske normala igen om du sover hos mej nån gång,dom behöver kanske vila sig, du kör kanske FÖR hårt med dom ibland