måndag 18 maj 2009

Borttappat - Upphittad!!

Igår var jag en snabbis på köpcentret i Ch-berg och tappade bort min ena snuttis (den andra låg i säkert förvar hemma i min säng..puh..). Hittade den inte nånstans så mamma köpte en ny som duger men den är inte riktigt inkörd än.

Mamma ringde till Securitas idag och hör och häpna, snuttis har hittats och lämnats hos dom!! Jag kan hämta den där. Det var tur det. Nu har jag 3 snuttisar. Ska spara den ena i reserv..

Busväder idag eller hur? Jag och pappa åkte en tur till farmor och faster var där som vanligt. Hon är där nästan jämt tror jag... :-) hihi!

5 kommentarer:

Faster sa...

Vart ska man vara om inte där du är...
Nej, jag var faktiskt extra inkallad. Pappa och farmor skulle köra lite stora grejer, och då fick jag försöka ha lite koll på dig under tiden. Märkte du inte att de var borta i säkert 30 minuter eller så??

Knartens lillasyster sa...

Jo, jag märkte att dom var borta men du kämpade så för att underhålla mej så jag låtsades inte märka nåt för att du skulle vara nöjd....

farmor sa...

Vilken tur du har som har en sån Mamma,som ser till att du får tillbaka din goa gamla snuttis igen

Classe sa...

Hej Knarten

Om du nu har 3st snuttisar sp kanske man kan få låna en av dom nästa gång vi ses.
Det blir nog snart för jag är sjuk igen. (Knartesjuk)

Knartens lillasyster sa...

Ja du får komma en kväll efter jobbet men du får komma direkt för jag äter halv 7 och sen nattar jag.