tisdag 12 maj 2009

Grattis!

Grattis på födelsedagen Faster!
Min favoritfaster fyllde år igår men jag kom inte in på bloggen så jag kunde uppmärksamma det igår. Men jag och kotten (kusin vitamin Erica) skickade hälsning på radion åtminstone.

Jag var iväg och besiktigade morsans bil igår. Det gick inget vidare trots att jag hotade och hötte med den röda spaden min.. Det var nåt med en spindel... Har hon en spindel i bilen? Uaaahh..
Det var en röd Porsche Targa där också och flera motorcyklar och en Saab V4. Jag hade fullt upp med att kolla på allt som försiggick.

Idag har jag badat och farmor var med! Kul å ha med nån annan än mamma! Annars var det sådär lagomt roligt idag. Vi skulle prova simfötter men det ville inte jag. Jag vill helst gunga jag. Hemma i min gula gunga. Det första jag säger när ytterdörren skal till att öppnas är "gang-gang" och sen fortsätter jag med det tills det är dags för kvällsgröt. Gang-gang!

Inga kommentarer: