söndag 10 maj 2009

Jag vill UT UT UT!


Jag älskar att vara ute! Måste ut och gunga! Jag kollar ut fönstret och pekar och hojtar "gang-gang-gang". Det betyder att jag vill ut och gunga. När vi ska till bilen och när jag ska ut i vagnen för att sova ropar jag också "gang-gang". Men då får jag inte som jag vill..suck. Har tjatat mej till att få komma ut hela helgen. Det är så dumt att det regnar...... Fast jag har regnkläder.


Här ser Ni vad jag har gjort under helgen.




Åkt fyrhjuling med pappa. Fram och tillbaka och upp till Dammtjärnet! Jag vrålar när jag inte får åka mer..






Jag har grejsat i sandlådan och fått upp skylten. När mamma eller pappa bär mej mot ytterdörren tjuter jag så mycket jag kan och ibland funkar det. Jag har fått äta ute på verandan för att slippa gå in. Sen är det fri fart ut igen. Jag är en riktig ute-kille.



Planerar att bli den svenska motsvarigheten till Lars Monsen..... Fast jag gillar att bada, det gör inte han...

Här är min sandlåda! Stoooor!

2 kommentarer:

Mona/Classe sa...

Hej Knarten.
Nu har Mona och jag gatt in pa ett internet cafe i London bara for att kolla bloggen din.
Vi er trotta i benen nu efter en hel dag pa London Zoo och Hyde park.
I morgon blir det Towern samt museum kanske, det ar nog inget for dig. Pa kvallen skall vi eta pa Gordon Ramsey restaurang, det er nogot for dig!
We tell more about the tripp when we see you next time.

farmor sa...

Hej Knarten!

På tisdag ska jag med dej o mamman din till badhuset, jag har hört att det kan gå vilt till väga i bassängen, det ska bli kul.
Jag vill passa på och säga Grattis till din faster Mona som fyller 40idag, som du ser i förra kommentaren så är hon bortrest, hon läser säkert detta för hon ska säkert in på din blogg och tassa runt innan kvällen