fredag 1 maj 2009

Nu är det uppåt igen!

Det har varit en lite halvjobbig vecka med snufs och förkylning. Jag har sovit dåligt och mamma ännu sämre. Fint att hon tar hand om mej... Jag tycker om henne för att hon är snäll och pysslar om mej. Oturligt nog så har jag smittat henne.. Men om hon blir lika fort frisk som mej så är det snart full fart på henne också igen!


Igår var farmor här och passade mej medan mamma var på farten. Det gick bra fast jag var sliten på kvällen.


Idag var vi en liten tur och hälsade på bestemor och bestefar för det var så länge sen vi sågs.

Kolla vad jag får köra! Bestemor skjutsar mej runt på mina kusiners trampbil! Det fanns ingen motor så jag fick stå för brummingen! Med det gjorde jag så gärna som Ni säkert förstår!


Brrrrrrrrrrrum brrrrum!

2 kommentarer:

farmor sa...

Du har inte berättat att du har fått sprutor denna veckan, eller har du glömt det redan? men det var väl inget för dej du som är en sån liten tuffing

Linnéa sa...

Hej hej Knarten! Din mamma behöver inte tänka på doppresent till mig :-) Ni är så snälla! Såg du att jag hade med den fina asken jag fick från er, i min dukning på dopet? Både jag och mamma älskar den asken :-) Den är så JAG. KRAAAAAM