söndag 31 maj 2009

Hej å hå!

Idag har jag huvudsakligen gjort 3 saker.

1: Gungat barfota


Högt upp



Ner igen

Hej å Hå!!


2: Jag tog med mamma och farmor på morsdagslunch i Ch-berg. Jag tyckte maten va toppen och jag fick jordgubbstårta till efterrätt! Mumsfillibabba!


3: När jag kom hem fick jag ta premiärbadet ute på gräsmattan och det var nog det roligaste jag har gjort på åratal! Hihihihihi!! Det var supertdupert i det varma vädret! Och jag har varit barfota nästan hela dagen.

Måtte sommaren bli lång så att jag kan bada ute många många gånger.

3 kommentarer:

Classe sa...

Hej Knarten

Du är en riktig njutare du.
Det syns på bilderna att du koser dig met hela tiden.

Classe sa...

Hej igen Knarten

Glömde S:et i den ena meningen.
Mest skall det va inte met

Anonym sa...

Så härligt det ser ut!!! :-)