tisdag 26 maj 2009

Härligt med sommar!

Igår var jag ute hela dagen igen. Det var så härligt att bara ha t-shirt och jeans! Har ju inte varit så fint idag men jag hoppas det blir fint framöver. Det är inte så kul att klä på sej även om jag vet att jag får gå ut snart.

Jag grejsar lite i gruset och skjutsar min röda traktor runt runt på gräsmattan. Det är bara härligt härligt härligt! Ända tills jag måste gå in...

P.S. Jag är inte lortig på tassen, jag är bruuuun! Man blir det när man är ute hela tiden.

Jag och mamma har varit på utflykt till badplatsen här nere idag. Jag hade hoppats att det skulle vara tjockt med badbrudar men icke. Jag hade hela beachen för mej själv. Kände på vattnet och ville hemskt gärna kasta mej i men mamma hade ju glömt mina badbrallor. Suck...

1 kommentar:

Linnéa sa...

Så härligt det ser ut! Har du övningsgått mycket så du kan gå själv nu?