söndag 3 maj 2009

Tjillevipp!



Nu är det full fart framåt igen!


Jag är frisk och har haft två riktigt bra dagar! Har sovit dunderbra 2 nätter och även sovit länge på dagen. Det känns som att livet leker igen. Har förresten glömt berätta att jag va på BVC hos "vargen" (hon ser ut som ett lamm men det visar sig snart att hon har nåt fuffens för sig..) och denna gången fanns det även en annan dam där. Hon kallade sig läkare..hrmpf. Misstänker att mamma va i maskopi med dom för hon höll i mej medan "vargarna" stack mej. En spruta i varje ben. Tjong sa det. Det gjorde lite ont men jag klarade av det. Suck..

På bilden här ovanför hjälper jag pappa. Vi bygger sandlåda! Det blir så bra. Ni ska snart få se.

Jag har även hunnit med en tur till min kompis Leif idag. Hjälpte honom att rensa i rabatterna. Fick massa leksaker av honom som tack för hjälpen! Det var schysst. Jag gillade den röda spaden bäst. Det ligger så bra i handen... hihi.


Zzzzzzzzzzzzzzzzz. Man sover så gott ute i friska luften.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjing på dej Knarten!
Stort tack för hjälpen mä markberedningen i rabatterna här på Gustås.

Kram te dej o mamman din.