söndag 30 november 2008

Vi julpysslar lite

Jag och mamma gjorde fint i köket igår. Egentligen så va det väl kanske så att jag pekade (och satt på min stol och sket...) och mamma grejsade. Jag tyckte det blev riktigt mysigt. När det till och med va snö ute i morse när vi skulle äta morgongröt så blev vi riktigt juliga!

Igår kväll va min kusin vitamin Erica här! Jag visade henne och faster Mona mitt fiiiina rum och dom lekte med mej där! Länge sen jag såg kusin vitamin och ho gosa med mej! Tror hon tycker om mej.. hihi! Dom åt mat och jag åt mat och alla va nöjda och glada. Men dom va puts väck när jag vakna i morse....

Trevlig första advent! Snart kommer tomten med julklappar och snö!

2 kommentarer:

Anonym sa...

klart jag tycker om dig!!! du är ju vräldens goaste knart!

Anonym sa...

Tjena Knerten, nå er klokka 0630 og jeg er på jobb i Nordsjøen, har spist pannekake med blåbærsylt til frokost. Gratulerer med ditt nya rom, der så det mysigt ut, håper du kan vise meg det når jeg kommer hjem om ca 8-9 dager.
Jeg sier som din kusin vitamin, du er verdens goeste.
Klem fra farfar