torsdag 20 november 2008

Hejhopp!

Det har gått några dagar sen jag hann uppdatera bloggen min nu.. Det är liksom fullt upp hela dagarna. Glömde förresten 2 saker i måndags.
1. Ett vidrigt brott mot knartebalken begicks och mamma är huvudmisstänkt men jag har inte fällande bevis tyvärr. Snuttefilten blev tvättad.... hrmpf.
2. Jag fick besök av granntanten och vi serverade kaffe och kanelbullar. Jag åt kanelbulle på riktigt för första gången. Fick en nalle av henne! Den är himla mjuk och go!

I tisdags var jag iväg på simskola igen! Jag simmade riktigt fint med benen sa fröken. Hon hällde vatten i huvudet på mej med en vattenkanna men jag brydde mej inte ett dugg för pappa bruker skvätta vatten på mej varje gång jag badar så jag är van.
Faster Mona va med och skulle också lära sej simma.. Men hon är nog inte lika snabblärd som mej.. hihi.

Inga kommentarer: