onsdag 5 november 2008

Plask!

Som Ni ser har jag badat lite igen. Fick inte tillfälle att ta något simborgarmärke men jag förväntar mej att det blir snart..
Hade med faster Mona som fick ta några kort! Hon tyckte jag plaskade väldigt. Enligt mamma är jag klassens värsting va gäller att plaska! Men det är ju så roligt! Fick en redig kallsup den här gången men det gjorde inte så mycket... bara att hosta upp och plaska på! Om nån vill va med mej och mamma på bading så säg till bara. Jag får ha med mej nån om jag vill och det är så varmt och skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Knarte barten.
Du ser ganska nöjd ut på bilderna.
Jä kommer å bader mä räj när du blitt lite större da kan vi åke t Askim å åke söndära rutsch kane dä ä kul sörru.

//Classe

Anonym sa...

Halå Knarten!
Tack för din support i går kväll, d hjälpte mä banan!
Blir nog ledig ett tag nu så ja kikar in nån dag.

Tack o hej frå Farbrorfrej.
Pelle hälsar oxå.