fredag 28 november 2008

Nu är det helg igen!


Jag och mamma har varit på shopping idag! Vi har köpt julklappar... Det kanske är nån mer än mej som har varit snälla? Jag vet inte. Kanske alla paket var till mej...? Ja så är det nog. Hur som helst va vagnen min tungt lastad i omgånger..

Nu vet jag! Jag tror det är till dom som skriver KOMMENTARER!! HAHAHAHAHA! Resten blir till mej!

På bilden sitter jag och väntar på servering. Det va mycket att kolla in måste jag säga.. Hann knappt äta.
Från det ena till det andra, jag ska sova inne på mitt rum i natt! Det kommer gå bra. Det är mysigt där inne. Blått och fint! Ni får tar en tur hit och kolla, då kan vi leka och grejsa lite där inne!
Trevlig helg allihopa! Morsan har redan tänt julstjärnan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojdå, redan igång med julklapps köp! Jag ska nog börja snart jag också.
Och förresten, vem har lärt dig att muta folk till att skriva komentarer??

Det borde väl bli nåt till mig nu när jag har komenterat din blogg?

Ha det en skön helg med mami och papi!

Hälsningar från Töcksfors

Knartens lillasyster sa...

Det är inte att muta, det va ett konstanterande bara. Att så måste det vara..helt enkelt. :-)