torsdag 20 november 2008

Jag va bortlånad igår..

till bestemor Grethe och bestefar Odd. Mamma dumpa mej där 10 på förmiddagen och sen va jag där tills pappa hämta mej efter jobbet! Jag hade så roligt!! Fick god mat och service hela dagen. Jag tycker verkligen det är roligt att prata med nån annan en mamsen och pappsen. Det finns dessutom andra leksaker där! Och en lurvig vovve som jag inte får dra i..

Jag är väldigt glad för att jag fick vara där hela dagen! Tusen takk bestemor och bestefar! Och takk bestemor för att du lagade bamsen Ingemar som hade hål i huvudet!


Undrade lite vart morsan hade tagit vägen när hon inte va hemma när jag och pappa kom hem heller, men hon va på plats igen i morse när jag vaknade! Tur ..puh..
Kos till alla jag känner!! (bara för att det är torsdag!)

Inga kommentarer: