måndag 17 november 2008

Oj ojoj va jag har varit på farten!

I lördags va jag hos farmor mest hela dagen. Där fick jag god mat och omvårdnad. Jag fick dessutom frisk luft och farmor fick motion. Fiiina grejer. Schysst att slippa morsan ett tag. Det va liksom jag och pappa på tur medans mamma städade och pysslade hemma. Såg att hon saknade mej redan innan jag hann åka med det fick stå till. Ho blev glad när jag kom hem!

I söndags va jag en sväng hos farfar och Bente och firade lite farfarsdag. Hade med en leksaksbil i present. Den ska jag låna när jag är där och hälsar på. Hoppas han har den i säkert förvar till jag återkommer. Det va nämligen en sprillans ny, röd och fin racerbil som jag valt ut i affärn. Fick grönsaker och vit sås till middag och gröt till kvälls. Tänk att dom har mat till mej overallt dit jag kommer. Det är också schysst.

Men idag måndag har jag varit jättetrött. Det tar på krafterna att åka runt och hälsa på folket mitt. Men kul va det.

Nu kommer John Blund. Hej svejs. I morgon ska jag simma igen! Hurra!!

Inga kommentarer: