tisdag 25 november 2008

Min kompis är här!

Hej svejs!
Jag ligger lite på latsidan kanske ni tänker.. men icke. Jag har fullt upp hela dagarna med att sitta själv och öva på att på alla vis försöka ta mej fram på mage! Då blir bloggandet lite mindre väsentligt men jag ska försöka skärpa mej.. hihi.


Kolla, min kompis är här nu och han är så rolig att se på. Ibland kommer han riktigt nära så jag kan ta lite på honom. Jag drar honom INTE i pälsen för det tycker han inte om (jag ljuger heller aldrig.. bara så att ni vet..).


Jag har varit på simskola idag! Fick sitta på mammas rygg och hoppa upp och ner i vattnet! Det är så roligt och jag blir så trött efteråt.
När ska ni skärpa er och lämna kommentarer gott folk??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Knarten
Kul att se att du har skrivit några rader igen.
Är mycket imponerad av ditt skrivkunnande och ordförråd.

Hörde att du frågat Mona om hon vill komma på lucia då mamma och pappa skall bort.
Jag kan kanske inte komma då för vi ska ha firma fest dan före.
Som du har märkt så kan man vara väldigt trött efter kalas så jag kommer kanske inte med. Vi ska inte måla f*n på väggen utan är jag piggelin så följer jag nog med till dig.

Classe

Anonym sa...

Hei Knerten!
Jeg syns du skal si noen alvordsord til Classe, han får helt enkelt nøye seg brus, ok da et par øl går vel bra. Vis han ikke liter så si fra, han må jo være bra korkad som vil være hjemme og syntes synd på seg selv, da er det mye bedre og komme til deg så får du ta og pigge han opp
Klem fra Bente og Farfar