måndag 1 december 2008

Här är mitt rum!










Kolla kolla! Här bor jag! Tycker det är helt okej att sova inne på mitt rum. Det är mysigt inne i min sängvrå. Ser ni min säng?






Nästa bild visar min taklampa. Det är ett häftigt flygplan och en lysande pilot! Ett riktigt ljushuvud kan man säga. Fast på natten är det helt mörkt.




Sen har jag ju byggare Bob på väggen! Så mycket verktyg som han har ska jag med ha när jag blir stor. Inte ens pappa har en sån maskin... Och gul hjälm ska jag ha!






Till sist vill jag visa Er det jättefina täcket som bestemor Grethe har gjort till mej! Det ska användas som julkalender nästa år därav alla knappar! Det är så fint!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar din taklampa den är bara för cool.
Höss äräh völe annars då gick badinga lika bra idag?

Anonym sa...

Vilket fint och mysigt rum du har, Knarten. Det där har mamma grejjat bra :-D