fredag 19 december 2008

Vi packar

....paket, jag och mamma. Fråga mej inte varför.. ser ingen poäng i att sätta papper på allt när jag ändå ska ta av det om några dagar vad jag förstått.. Men jag har nog inte begripit detta. Paketen är väl ändå till mej??? Va?
Inte?

Ok... Jag såg mamma stoppa tidningspapper i en kartong. Den är nog inte mej då.. Sen såg jag en kartong med träklossar, exakt lika som dom jag har. Tror kusin Edward (13 år) ska få dom.. Hihihihi ..men resten är bergis till mej!


Är nästinntill mitt gamla pigga jag igen. Bara lite trött. Passar på att vila lite innan vi åker till stan. Träffade Målar Tholfan på lunch. Hoho och jag fick paket!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se att du förbereder inför julen...
Det kom en postsäck till oss i posten här om dagen, men den kom nog fel för det var paket med ditt namn på...
Vi får väl vidarebefordra dom till dig!

Anonym sa...

Hej Knarten!
Och tack för det fina julkortet! Hede det ätits välling, eller nåt nnant smaskens månne?
God Jul till dig, och hälsa mamma och pappa också!

Knartens lillasyster sa...

Hej prästen min!
jä hade åte nissegröt da vöttu...
Goo Jul!