söndag 7 december 2008

Dragning

Nu har vi haft dragning! Det blev lite försenat då en höneblund kom i vägen..
Det rätta svaret är förstås att haklappen sitter på baksidan vilket jag fixade själv på nolltid. Men alla som gissade fick vara med i dragningen. Det fanns fyra lappar i skålen och vi fick göra dragningen 2 gånger då det följde med något fler än en lapp i första försöket..

Och vinnaren blev........ trumtrum trumvirvel!


FARMOR!

Grattis! Du ska få en inramad bild av mej nästa gång vi syns!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra! Tack för att du tog MIN lapp. Jag vill jättegärna ha en bild på dej. Det blir nog den finaste vinst jag fått nån gång.
Kos från farmor

Knartens lillasyster sa...

Hihiiiiii!

Anonym sa...

ja ja jag kanske vinner nästa gång. Grattis Gredhel du har tur du.