måndag 22 december 2008

Ute på farten i dagarna 3!

Puh... jag har haft fullt upp ute på farten dom senaste dagarna. Men sammanfattningsvis så måste jag bara få säga att jag aldrig trodde det kunde finnas så mycket leksaker i hela världen. Jag har haft en riktig paradis-helg!!


I lördags va jag hos en tjej jag känner som heter Emma. Hon hade så otroligt mycket Duplo att jag höll på att gå helt i spinn!! Jag bestämde mej direkt för att jag skulle kolla in varenda bit! Som Ni kan se så hade jag fullt upp...


Sen igår så va jag på födelsekalas hos mina kusiner i Norge. Där fanns det också obegränsat med leksaker! En borg med krigare, bilar och grejer i massor! uj uj uj...

Har blivit lite si och så med mat och soving dom här dagarna då rutinerna har rubbats men det går nog till sej igen.


Idag har jag varit på sista simskole-lektionen före jul. Nu är det jul-ledigt. Pappa va med idag och jag visade honom va jag kan. Visa honom vilka tjejer jag tycker best om också såklart..
Efter badandet va vi ute på nissetur och lämnade paket till farfar och gammelfarfar. Det blev en lång dag och jag sloknade i bilen som vanligt. Vet inte om jag tycker det är schysst att dom tar ofördelaktiga bilder av mej medan jag sover.. hrmpf.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

Det finns inga ofördelaktiga bilder av dig Knarten.
Jag gillar dig ändå......