söndag 28 december 2008

God fortsättning på julen!

Hej alla vänner! Jag har haft fullt upp med att leka, leka och leka.

Jag har nämligen haft tomten på besök!


Jag fick stoooora paket av honom och jag fick måååånga paket av honom.

Har sett honom flera gånger både här och där veckan innan jul men jag trodde inte att han va så stor och såå levande. Långt skägg hade han också... Jag blev inte rädd utan behöll fokus på paketen.



Klädde upp mej lite på julafton för säkerhets skull. Slipsen blev lite blöt men den är torr igen nu.



"Farbror" Classe va på plats också. Han är ok. Förut gilla jag honom liksom alla andra väldigt mycket men numera är jag lite allmänt skeptisk. Vet inte riktigt om jag kan lita på alla längre.

Allt sammantaget va det en riktigt bra första julafton! När jag vaknade på juldagens morgon så hade jag så många nya leksaker att jag har nästan inte hunnit äta och sova..

Inga kommentarer: