onsdag 17 december 2008

Lägesrapport från en småsjuk baddare.

Jag va på simkurs igen igår. Det va inge kul... Va inte i form och det va helt enkelt inte roligt i vattnet, frånsett att jag gulpade en stor pöl då.. haha. Men annars gick det bra, i duschen och så. Satt bredvid en tjej i duschen... hon höll i slangen och jag i duschmunstycket. Rätt trevligt ändå. Vi delade liksom på vattnet, hon hade det när det va i slangen och jag när det kom ut ur slangen...Schysst eller hur?
Faster va med igår också men det fanns ingen badring som passade henne den här gången heller. Hon kommer nog förbli simokunnig.. hihi.
Helt apropå ingenting.. det är svårt att hålla tätt efter en stund gnagande på duschmunstycket så jag passade på att släppa ut lite innan vi klädde på. Både min och mammas handduk blev blöta... hihihi igen. Skrattade mycket åt det på kvällen sen tillsammans med pappa.

Det har varit en jobbig natt. Jag är tätt i näsa och orkar inte sova ordentligt. Tog en tupplur på förmiddagen idag för att försöka ta igen lite av det jag förlorat inatt och så händer det igen. Nu är det farfar som kommer upp till mej när jag vaknar. Vart i helskotta tog mamma vägen nu??
Men han pratar omkull mej och vi har så roligt att jag glömmer bort att va sjuk och ledsen. Gott mellanmål får jag dessutom så allt flyter på tills mamma dyker upp igen.

Annars har jag mest vilat mej idag. Gosa i sängen med mamma. Funkar bättre när jag ligger på sidan och sover.
Zzzzzzzzz....

Inga kommentarer: