fredag 23 januari 2009

Trevlig helg!


Det har varit en rätt rolig dag. Va en tur hos doktorn på förmiddagen. Mamma trodde jag hade öroninflammation igen men det hade jag inte. Det var bara lite rött så jag slapp den hemska medicinen igen... huh..tur.


Sen kom min kompis Leif och lekte med mej. Han hade semla med sig och jag fick smaka grädde. Smaskens!!! Det vill jag ha till middag varje dag! Vi körde traktor och vi byggde tågbanan men sen skulle jag visst sova.. typisk.

När pappa kom hem fick jag åka pulka och jag fick sitta i snön och kolla in det där vita medans mamma och pappa gjorde snölykta. Den ska vi tända i senare ikväll. Passade på att kasta mej på mage för att ta mej en tur. Det blev en snöängel (gjord liggande på mage...) Snön är kall i ansiktet..

Trevlig helg!

Inga kommentarer: