tisdag 6 januari 2009

Rattata i blöjsen!

Hejohå va det går!
Igår kväll hade jag enligt hörsägen gjort det stora i blöjan medan jag sov... Jag sov även över blöjbytet med tvätt och salva och hela alltihopa... Men detta är ju inget jag egentligen vet nåt om.. Troligtvis nån sorts sammansvärjning mot mej. Pappa säger att jag såg helt väck ut när jag bars ner och byttes på. Hrmpf... Hade dom tagit kort på mej då j***ar!

Med dagens omgång är jag ganska stolt över att ha åstadkommit. Jag tog tillfället i akt och gjorde det i bilen. Mycket lämplig sittställning för såna aktiviteter. Jag tog i för kung och fosterland men hade inte planerat för den något blöta konsistensen. Hahahahaaa det blev ända upp på magen visade det sej. Tyckte det kändes lite mysko när det stod på men jag tänkte inte mer på det just då. Ni skulle ha sett mammas uppsyn sen...

Men skönt va det.

Annars är det lugnt! Hur är det med Er?

1 kommentar:

Anonym sa...

att det verkar som du ligger i.

Igår var jag i Askim och badade.
Tänkte att jag skall ta med dig mamma och pappa dit när du har blivit lite större.
Det skulle passa dig perfekt tror jag.
De har satt ihop badkar på rad som man åker i det var skitkul så då kanske pappa också följer med.