tisdag 13 januari 2009

Nästa simkurs har börjat!


Nu har jag börjat nästa kurs i simning. Idag fick vi dyka under för allra första gången. Plupp..Det va inga problem alls. Det är alltid pappa som badar mej här hemma så jag är vattenvan kan man säga. Lite vatten i ansiktet skrämmer inte mej.

Den tjejen jag tycker bäst om på simningen fixade det också lätt. Hon är en månad äldre än mej men vi är ungefär lika stora. Försökte ge henne en kram när hon satt bredvid mej i duschen efteråt men lyckades väl bara sådär... Hon fäktade i armarna och blev kanske lite skrämd av min framfusighet. Ska fundera lite på att ev byta taktik inför nästa veckas simning.

Har nog legat av mej lite under jul för jag blev förfärligt trött efter simningen idag.. Faster va förresten med idag också, men inte har hon tränat på simningen under jul inte..


Dom lurar fortfarande i mej den hemska medisinen men mamma säger att hon snart ska sluta upp med det.. äntligen.

Inga kommentarer: