onsdag 28 januari 2009

Jag bada ju igår

Har jag inte berättat det?

Ok, det va som vanligt väldigt roligt men jag blev så sliten att jag sov 2,5 timme efteråt.. Faster va med igår också. Jag har lovat mamma att inte reta henne för att hon aldrig lär sej simma (...suck..hopplöst fall..) så jag tänker uppmuntra henne istället! Heja faster! När du fyller år ska du får en stoor badring av mej! Sen kan du nog simma till sommaren!



Hon tar fina bilder av mej faster Mona. Ser ut som om jag är på solsemester. Men så här glad är jag när jag fått bada och sen fått min lunch!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA! det var ett brett härligt leende! keep up the good work! ;)

Anonym sa...

Jag kan tala om att det är inte så svårt att ta fina bilder på dig. Det gör sig själv när motivet är tjusigt!!

Anonym sa...

Hei knerten, må si meg enig i faster Mona, det finns jo bare fine bilder av deg. Nå gleder jeg meg til i morgen, du får forsøke å holde deg hjemme på morningen for da kommer jeg å besøker deg, Bente jobber og sliter så hun kan desverre ikke bli med, tar med noen bløyer om du skulle få bruk for et byte.
Klem fra Bente og Farfar