söndag 11 januari 2009

Taskigt

Dom lurar i mej medisinen.. Det ända roliga med alltihopa är att mamma och pappa sjåpar sej nåt alldeles otroligt när jag ska få det där äckliga. Jag kan inte hålla mej för skratt hur länge som helst och måste bara skratta tillslut och tjoff så kommer skeden med det förfärliga in i min mun. Men dom får slita för besväret.

Jag har förresten glömt berätta att faster Mona lärde mej att spela på slurva när jag fyllde 9 (månader) och sen dess har vi gjort det titt som tätt. Jag tycker det blir ett väldans roligt ljud!

Har ni blåst bort eller? Inga kommentarer?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Knarten!
Nej vi har inte blåst bort i Töcksfors i alla fall...
Jag tycker att det är lite fult av mamma och pappa att lura dig till att skratta, och sen hiva in meducin :( .Men det är ju klart att du skulle nog inte vilja ha omt i örona heller...
Bra att du tränar på att spela på slurva, man vet aldrig när det kan komma till användning! Nästa gång vi träffas ska jag kolla om du har tränat.
Faster

Anonym sa...

Hei igjen Knerten, jeg har ikke blåst bort, men fy fabian hva det har blåst her ute i Norskehavet, vi hadde bølgehøyde på 22 meter og det gungade så en gammel sjøulk som meg tappade matlysten. Tråkigt å høre du har øreverk, ta medesinen din så er du frisk lenge før jeg kommer hjem.
skip o'hoy

Anonym sa...

Hej igen!
Ja det var inte länge sen sist, ungefär 1 timme sen... I badhuset.
Ja vi klarade inte att få lika höga vågor som farfar, men det var nära :D. Men det var väl tur det, annars hade vi varit sjösjuka i flera dagar!
Du var duktig som vanligt!