lördag 10 januari 2009

Förbaskat!

Den är såååå obegripligt äcklig den där medisinen! Fy fabian!
Jag spydde upp all mat jag hade i magen båda gångerna jag fick den skiten igår. Helt tom blev jag.... urk... orkar mer sånt. I morse lurade mamma i mej den före frukost blandat med blåbär. Men det smakade lika illa ändå. Jag kommer aldrig mer äta blåbär efter detta...
Suck hjälp mej nån.. Går det verkligen inte att göra penicillin som är lätt att förtära. Jag ska uppfinna det och bli rik! Alla bäbisar och småknartar kommer älska mej efter det!! Haha..
När det tråkiga med medicinen är undanstökat så är trots allt humöret på topp! Pappa är hemma och det är helg! När pappa kom ner i morse så blev jag så glad att jag satte iväg från vardagsrummet och in i badrummet efter honom!!!

Tiddelipom!

Inga kommentarer: